Ana içeriğe atla

Biz Sevenleriz Ya Siz

|


**
Rasûlullâh sallallâhü aleyhi ve sellem buyurdu ki:
          Ya Ali! Senin yüzüne nazar etmek ibadettir, dünya ve âhiretin seyyidi ve serveri sensin. Her kim seni severse, beni sevmiş olur. Beni seven Allah’ın dostudur.
Ya Ali, senin düşmanın benim düşmanımdır, benim düşmanım Allah’ın düşmanıdır. Vay o kimsenin haline ki, sana düşmanlık ede.
**
          Ehl-i Beytime buğz eden münafıktır.
**
İmam Muhammed Şafii rahmetullâhi aleyh diyor ki:
 “(Ehl-i Beyti) sevmek Rafizilik ise insanlar, cinler, şahit olsun ki, ben de Rafiziyim.)
Yine İmam Şafii buyuruyor:
“Ali’nin muhabbeti kalkandır Cehennemle Cenneti kısmet eder (böler). Hakikaten Mustafa’nın vârisidir. İnsanların ve cinlerin İmamıdır.”
Yine İmam Muhammed Şafi’i diyor ki:
“Ehl-i Beyti sevmek bizim üzerimize Farzdır. Bu büyük zatlara hürmet etmeyen Selevat-ı Şerife okumayanların Namazı yoktur.”


Benzer Yazılar